Paxon

peach

Publicerad 2013-03-04 14:04:01 i Bilder,

Super härligt med sol.
Man får hopp om att det kanske kommer en sommar.
 
Det är härligt att gå in i butikerna och hitta lättare jackor och andra vår saker.
Har varit hemma sjuk i några dagar och har bäddat in mig i ett täcke med solen i ansiktet.
Underbart!!!!
 
Har varit sjuk ovanligt mycket och behöver nog sömn och D-vitamin.
 
 
 
 
 
Skor: Michael Kors
Väska:Dolce & Gabbana Medium Miss
Kjol/linne:Polyvore.se
Hårspänne:Glitter
Örrhängen:guldfynd
Klocka: Michael Kors
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Paxon

Jaquelin heter jag och är 26 år. This is me..... Här kommer jag att skriva om lite allt möjligt,skönhet,mode samt min vardag allt vad det innebär. Hoppas ni kommer att gilla min blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela