Paxon

Minibags

Publicerad 2012-05-31 21:54:15 i Bilder,

Hej sweetiesar!!
vad har ni haft för er?!
Sitter och kollar på tyst tv(haha) C sover eftersom han ska upp och skriva prov kl 7.15 imorrn så just nu är jag silentBob.
Det har blivit lite shopping i veckan, hittade lite roliga saker på monki. två små speglar eftersom jag aldrig har nån i min väska.Den svarta bikiniöverdelen på Hm samt den klänningen
Och dessa små miniväskor (monki)som jag bara va tvungen att ha.
Röda linnet/klänningen är från GinaTricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Paxon

Jaquelin heter jag och är 26 år. This is me..... Här kommer jag att skriva om lite allt möjligt,skönhet,mode samt min vardag allt vad det innebär. Hoppas ni kommer att gilla min blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela