Paxon

=)

Publicerad 2012-06-05 21:56:22 i Bilder,


Vips så var man i Halmstad igen ,flygningen var som vanligt sjukt skakig.
Känns som det alltid är turbulens påväg hit. Mådde inte alls bra så jag somnade och vaknade när vi landade.
Vi får se om det blir soligt imorgon,solfaktorn är iallfall med.
Igår var jag hos Naglar.com på sveavägen på dekorationskurs. Sjukt kul. Dom är så trevliga och deras fantasi är oändlig. tog några bilder ,kändes som att gå in i en godisaffär med alla dessa burkar med glitter,små mönster och alla nagellack. Köpte med mig lite smått och gott. Köpte även fina halsband för några veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Paxon

Jaquelin heter jag och är 26 år. This is me..... Här kommer jag att skriva om lite allt möjligt,skönhet,mode samt min vardag allt vad det innebär. Hoppas ni kommer att gilla min blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela