Paxon

Road trip

Publicerad 2012-08-08 18:43:15 i

Efter att ha varit i vegas i 4 dar i extrem värme(38-45 grader)
Riktigt härligt ... Vi hyrde bil och packade den proppad med resväskor och all vår shopping. Vi åkte igenom öknen stannade för glass och mat några gånger. Kom fram till San fransisco kl 22.
Älskar att åka bil, så harmoniskt och sövande.
Läste ut min bok( först delen av hungergames)hur bra som helst. Nu ligger 2an å väntar.

Idag blir det en tur till Goldengate och Alcatraz med båt , vi ska försöka åka tidigt så vi kommer till LA idag iaf.
Nätet är inte det bäste ,så det går inte riktigt att ladda upp bilder.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Paxon

Jaquelin heter jag och är 26 år. This is me..... Här kommer jag att skriva om lite allt möjligt,skönhet,mode samt min vardag allt vad det innebär. Hoppas ni kommer att gilla min blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela