Paxon

Autumn

Publicerad 2012-08-30 22:56:10 i Bilder,

 
 
 
Visst är det med en gnutta ångest jag välkommnar hösten , men samtidigt tänker jag på alla Härliga koftor och mössor man kan krypa in och gömma sig i. 
Bunta upp böckerna för de regniga dagar som säkert kommer komma. Men nu vet vi ju det så  på med gummistövlar och fram med paraplyt. Och låt nästa sommar vara bättre än denna.
Har även köpt en massa garn, tänkte muta min mamma till att sticka vantar och en riktigt fluffig halsduk till mig.
Hon är hur grym som helst på allt som har med garn o tyg att göra.=)
 
 
 
 
 
 
 



 
 
Bilder:Weheartit
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Paxon

Jaquelin heter jag och är 26 år. This is me..... Här kommer jag att skriva om lite allt möjligt,skönhet,mode samt min vardag allt vad det innebär. Hoppas ni kommer att gilla min blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela