Paxon

HAHA

Publicerad 2012-04-18 12:47:24 i Bilder,

Två veckor har gått och det sista jag skrev var att jag skulle operaras, men så blev det inte!
Jag blev sjuk och fick inte operaras. Och som det brukade vara i skolan, de sista dagarna innan avslutning gjorde man typ ingenting man är mentalt inställd på att slutet är nära.
Jag hade tagit på mig extra pass å tänkte jag pallar jobba som f*n eftersom jag kommer vara bort 6 veckor.
HA HA !!! Nää d var bara forsätta att jobba...Allt kändes jobbigt eftersom ja va helt iställd på att ligga å kolla på film och läsa böcker/tidningar men iaf så full fart på mig igen och träningen var det bara att fortsätta med. Nytt datum satt för operation 26/4.
Innan dess ska jag o Rui på Hm´s Fashion agains AIDS dom har riktigt finna saker och det är för ett bra ändamål.
Nu måste jag gå sksa hämta syrran på arlanda=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Paxon

Jaquelin heter jag och är 26 år. This is me..... Här kommer jag att skriva om lite allt möjligt,skönhet,mode samt min vardag allt vad det innebär. Hoppas ni kommer att gilla min blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela